دوشنبه، 8 سپتامبر 2003
جنازه ها خیلی واقعی بودن. جیغ و داد مردم هم همینطور. دوستش نداشتم.
[نظری نیست] اينو آیدین در ساعت 4:29 نوشت.|
مشغولیات زندگى، خود مشغولیتی عظیم است!
شعار هفته Many subsystems in data communication systems work best with random bit sequences. K. Sam Shanmugam
آیدین كبیر در یک نگاه
اسم: آیدین خان تاریخ تولد: ۱۸ دی ۱۳۶۱ قد: ۱۷۷ وزن: داره می رسه به صد رنگ چشم: قهوهای تیره رنگ مو: همون تماس: ایمیل اینم یه تیریپ عارفانه، ابلهانه از آیدین كبیر
بالا
آرشیو
بالا |
|
نظريات عارفانه،
يادداشتهای ابلهانه تراوشات ذهنی آیدین كبیر نوشتههای آیدین:دوشنبه، 8 سپتامبر 2003جنازه ها خیلی واقعی بودن. جیغ و داد مردم هم همینطور. دوستش نداشتم. [نظری نیست] اينو آیدین در ساعت 4:29 نوشت.دوشنبه، 8 سپتامبر 2003موهامو حسابی چرب کردم و فرق باز کردم و چسبوندم به سرم. اگه ریشام بلند بود و یه کش بهشون می بستم، دیگه می تونستم بگم احساس راسپوتین رو درک می کنم!!! [نظری نیست] اينو آیدین در ساعت 4:28 نوشت.دوشنبه، 8 سپتامبر 2003کجاست اون آیدین کبیری که به نظام طبقاتی معتقد بود؟ کجاست که ببینه چه جوری دارم آرمان هاشو زیر پا می ذارم؟ [نظری نیست] اينو آیدین در ساعت 4:27 نوشت.دوشنبه، 8 سپتامبر 2003بالاخره امتحانا تموم شد! تابستون که نداریم خیر سرمون، باید برگردیم سر حمالیمون پیش صاحب!!! [نظری نیست] اينو آیدین در ساعت 4:26 نوشت.یکشنبه، 7 سپتامبر 2003یه کشفی کردم. جنسیت ارثیه! به این معنی که اگه شما male هستین، می شه نتیجه گرفت که باباتون هم male بوده!!! [2 نظر] اينو آیدین در ساعت 2:53 نوشت.یکشنبه، 7 سپتامبر 2003اصلا سهم نخواستم. مزد منو بده می خوام برم پی کارم. [نظری نیست] اينو آیدین در ساعت 2:52 نوشت.جمعه، 5 سپتامبر 2003یارو پشت ماشینش گنده نوشته 69!!! به نظر هوشمندانه میاد. اونایی که باید بفهمن که می فهمن، اونایی که نباید بفهمن هم تقریبا محاله که بفهمن. [4 نظر] اينو آیدین در ساعت 6:51 نوشت.جمعه، 5 سپتامبر 2003حالا هر قدر هم که بگم کسی گوش نمی کنه که. به خدا یه چیزیش کمه این زندگی. [نظری نیست] اينو آیدین در ساعت 6:50 نوشت.جمعه، 5 سپتامبر 2003ای الاغ کره خر! پنجشنبه، 4 سپتامبر 2003دوتا خط کج… [نظری نیست] اينو آیدین در ساعت 11:26 نوشت.پنجشنبه، 4 سپتامبر 2003یوهو یه مرض جدید هم گرفتم. پارانوئید شدم. یه حدسی زدم راجب سه چهار ماه پیش که معنیش اینه که یکی دو نفر از نزدیکان، علیه من توطئه کردن!!! [1 نظر] اينو آیدین در ساعت 1:48 نوشت.پنجشنبه، 4 سپتامبر 2003بچه جون! فکر می کردم تمومش کرده باشی. خاک تو سرت کنن آیدین. [نظری نیست] اينو آیدین در ساعت 1:47 نوشت.پنجشنبه، 4 سپتامبر 2003دوستان لطف کردن و بعد از مدتها ما رو بردن استخر. دیگه پیری رو به چشم دیدم. چهار تا عرض که رفتم، دیگه ضربان قلبم داشت از تو دهنم در می اومد، نفسم هم اصلا در نمی اومد!!! [1 نظر] اينو آیدین در ساعت 1:46 نوشت.چهارشنبه، 3 سپتامبر 2003روحیات مولانا جین جین رو تو هر دوره ای که بررسی کنی، داد می زنه که اهل کدوم دبیرستان بوده. (1 – 2) ما که کوچیکشیم. [1 نظر] اينو آیدین در ساعت 9:53 نوشت.چهارشنبه، 3 سپتامبر 2003هاه! این بود اون امتحانی که شیش ماهه داری راجبش ادعا می کنی؟ فکر کنم باید بیست رو بیخیال شم. حتی بیشتر. [نظری نیست] اينو آیدین در ساعت 9:33 نوشت.سهشنبه، 2 سپتامبر 2003از قدیم گفتم که تو این مملکت چگالی آدمای خل خیلی بالاس. اونم نه خل عادی. اینا یه پیشوندم دارن! به هر حال این بابا هم یه دونه از اون خلای دونبشه که حتی روی ما دراکل رو کم کرده. [نظری نیست] اينو آیدین در ساعت 10:25 نوشت.سهشنبه، 2 سپتامبر 2003هاها! یارو سرچ کرده “گزارش کارآموزی در مخابرات” از اینجا سردر اورده. سهشنبه، 2 سپتامبر 2003امتحان اصول میکرو در سه پرده: دوشنبه، 1 سپتامبر 2003تو موسیقی گوش کردن، تنوع خیلی مهمه. [نظری نیست] اينو آیدین در ساعت 5:58 نوشت.دوشنبه، 1 سپتامبر 2003یه سیستم پیچیده گردشی درست کردیم تو پارکینگ که جای هر همسایه رو تعیین می کنه. چندتا از همسایه ها نیستن، یکیشون یه فامیلی داره که اخیرا پارکینگ اینجا رو کرده مکان! روزدرمیون ماشینشو میاره اینجا پارک می کنه. بعدم جای دوتا ماشینو باهم می گرفت که یکیش جای ما بود، مام ماشینو می بردیم یه جای بی شماره (به قول معروف unimplemented) پارک می کردیم. الآن نصفه شبی اومده و جای یکی دیگه از همسایه ها رو اشغال کرده، اونم اومده و صداش کرده که جاشو درست کنه، طرف زنگ زده خونه ما و می گه شما جای من پارک کردین! منم رفتم پایین، می گه ایلده این شماره شیش که شما پارک کردین جای منه! منم رفتم برنامه رو نگاه کرده بهش می گم شما که جاتون چهاره! یهو کم اورد زد کانال دو:
| ||||