جمعه، 21 مارس 2003
ما رفتیم. معلوم نیست دقیقا کی برگردیم. مواظب خودتون باشین. این وبلاگ کوفتی رو هم بهم نریزین!!!
[6 نظر] اينو آیدین در ساعت 20:47 نوشت.|
مشغولیات زندگى، خود مشغولیتی عظیم است!
شعار هفته Many subsystems in data communication systems work best with random bit sequences. K. Sam Shanmugam
آیدین كبیر در یک نگاه
اسم: آیدین خان تاریخ تولد: ۱۸ دی ۱۳۶۱ قد: ۱۷۷ وزن: داره می رسه به صد رنگ چشم: قهوهای تیره رنگ مو: همون تماس: ایمیل اینم یه تیریپ عارفانه، ابلهانه از آیدین كبیر
بالا
آرشیو
بالا |
|
نظريات عارفانه،
يادداشتهای ابلهانه تراوشات ذهنی آیدین كبیر نوشتههای آیدین:جمعه، 21 مارس 2003ما رفتیم. معلوم نیست دقیقا کی برگردیم. مواظب خودتون باشین. این وبلاگ کوفتی رو هم بهم نریزین!!! [6 نظر] اينو آیدین در ساعت 20:47 نوشت.جمعه، 21 مارس 2003ناصیر تومامش کن!!! [نظری نیست] اينو آیدین در ساعت 17:35 نوشت.جمعه، 21 مارس 2003I reign with my left hand I rule with my right جمعه، 21 مارس 2003این قضیه اسم وزیر دفاع انگلیس هم همون قضیه معروفه. باباش می خواسته براش شناسنامه بگیره: جمعه، 21 مارس 2003“دنیای قشنگ نو”! بالاخره خوندمش. راستش دنیایی رو که هاکسلی توصیف کرده صد مرتبه ترجیح می دم به دنیای فعلی!!! [نظری نیست] اينو آیدین در ساعت 15:29 نوشت.جمعه، 21 مارس 2003اگه آدم موقع سال تحویل خواب بمونه، تا آخر سال می خوابه؟ اگه خودشو به خواب بزنه چی؟ [1 نظر] اينو آیدین در ساعت 6:27 نوشت.پنجشنبه، 20 مارس 2003شب سال نوی خوبی برای همه آرزو می کنم. شب به خیر. [نظری نیست] اينو آیدین در ساعت 20:53 نوشت.پنجشنبه، 20 مارس 2003یه نونوایی باگتی سر نفت هست. قبل از انقلاب دانسینگ بوده. صاحبش یه یارو سرهنگ بازنشسته ارتش بود می گن. خیلی آدم بداخلاق وحشتناکی بود. با مشتری و کارگر دعوا داشت. بخصوص با کارگراش خیلی بد تا می کرد. خونه اش ته کوچه خودمونه. یه پسر داشت که شیش هفت سال پیش تو همین کوچه ها ماشین بهش زد و مرد. امروز رفتم نون بگیرم دیدم مغازه تعطیله. شب چارشنبه سوری رفتن تو مغازه، طرفو کشتن. بعدم مغازه رو آتیش زدن و فرار کردن. از جنازه اشم فقط زغال مونده. چه آدمایی پیدا می شن تو این دوره زمونه!!! [نظری نیست] اينو آیدین در ساعت 20:52 نوشت.پنجشنبه، 20 مارس 2003راستش حوصله ندارم که مثل بعضیا پنجاه تا نامه تبریک بنویسم، خیلی هم دوست ندارم با یه نامه دسته جمعی سروتهشو هم بیارم، واسه همین کلا بیخیالش شدم. ولی از همین جا به همه تبریک می گم سال نو رو و امیدوارم که برای همه سال خوبی باشه. حالا شایدم بهتون زنگ زدم !!! الآن هنوز زمستونه ولی از چند ساعت دیگه رسما بهار می شه. چه خوب. [نظری نیست] اينو آیدین در ساعت 14:46 نوشت.پنجشنبه، 20 مارس 2003بالاخره آهنگو به مناسبت سال نو و از این جور چیزا عوض کردم! پنجشنبه، 20 مارس 2003می گن آمریکا روی هواپیماهاش نوشته: “راه قدس از کربلا می گذرد” [نظری نیست] اينو آیدین در ساعت 7:35 نوشت.پنجشنبه، 20 مارس 2003یه نفر بگه ببینم، این سلاح مایکروویو آمریکا کار می کنه یا نه؟ [نظری نیست] اينو آیدین در ساعت 7:34 نوشت.چهارشنبه، 19 مارس 2003با پلخمون نگاهت، چغوک دلمو زدی. [نظری نیست] اينو آیدین در ساعت 20:15 نوشت.چهارشنبه، 19 مارس 2003این یکیشو دیگه تاحالا ندیده بودیم! یه کارت تبریک عید گرفتم که توش یه رژیم غذایی برای کم کردن قند خون هست!!! دست فرستنده اش درد نکنه 🙂 [نظری نیست] اينو آیدین در ساعت 19:20 نوشت.چهارشنبه، 19 مارس 2003And I swear that I don’t have a gun چهارشنبه، 19 مارس 2003اینا هنوز دارن سروصدا می کنن! این که دیگه چارشنبه سوری نیست، از یه ساعت پیش، شده پنجشنبه سوری!!! ( ساعت 1 صبح 28 اسفند) [نظری نیست] اينو آیدین در ساعت 9:47 نوشت.سهشنبه، 18 مارس 2003You blinded me with love and, سهشنبه، 18 مارس 2003فرض کنین یه جایی بخواین غدا بخورین که خودتون باید دم صندوق سفارش بدین، خودتون باید غذا رو تحویل بگیرین. خودتون باید میز رو تمیز کنین. وقتی هم که بخواین دوتا میزو بچسبونین به هم، یارو مثلا گارسونه کلی منت بذاره سرتون، بهش می گن بوف زعفرانیه! قبلا فکر می کردم دیگه از گارسونای سان سیتی بدتر پیدا نمی شه! [نظری نیست] اينو آیدین در ساعت 20:17 نوشت.سهشنبه، 18 مارس 2003حالا که صحبت محدث شد یاد اون موعظه معروفش افتادم! یه روز صبح که سر صف بودیم شروع کرد به ارشاد کردن که: جک رو خارجیا ساختن که تفرقه ایجاد کنن بین ما ایرانیا، از این به بعد اصلا نگین جک، جاش برای همدیگه لطیفه با درایت تعریف کنین!!! سهشنبه، 18 مارس 2003سامورایی های واقعی، سالها تو دامنه های فوجی تمرین برف بازی می کردن، بعد سوار هواپیما می شدن و می رفتن خودشونو می کوبیدن به کشتی های آمریکایی! [نظری نیست] اينو آیدین در ساعت 20:10 نوشت.
| ||||