پنجشنبه، 27 فوریه 2003
این قضیه تب، از کجا ایجاد می شه؟ یعنی زد و خورد خونین گلبولای سفید و میکروبا، اینهمه اصطکاک ایجاد می کنه؟
[1 نظر] اينو آیدین در ساعت 16:24 نوشت.|
مشغولیات زندگى، خود مشغولیتی عظیم است!
شعار هفته Many subsystems in data communication systems work best with random bit sequences. K. Sam Shanmugam
آیدین كبیر در یک نگاه
اسم: آیدین خان تاریخ تولد: ۱۸ دی ۱۳۶۱ قد: ۱۷۷ وزن: داره می رسه به صد رنگ چشم: قهوهای تیره رنگ مو: همون تماس: ایمیل اینم یه تیریپ عارفانه، ابلهانه از آیدین كبیر
بالا
آرشیو
بالا |
|
نظريات عارفانه،
يادداشتهای ابلهانه تراوشات ذهنی آیدین كبیر نوشتههای آیدین:پنجشنبه، 27 فوریه 2003این قضیه تب، از کجا ایجاد می شه؟ یعنی زد و خورد خونین گلبولای سفید و میکروبا، اینهمه اصطکاک ایجاد می کنه؟ [1 نظر] اينو آیدین در ساعت 16:24 نوشت.پنجشنبه، 27 فوریه 2003If he brings you happiness پنجشنبه، 27 فوریه 2003به قول همشهری محترممون که براش جک ساختن: “من توانایی ندارم!!” [نظری نیست] اينو آیدین در ساعت 16:22 نوشت.پنجشنبه، 27 فوریه 2003اینو یادم رفت بگم: کافیه عکس یه قلعه انگلیسی رو ببینم تا دیوونه بشم. [1 نظر] اينو آیدین در ساعت 16:21 نوشت.چهارشنبه، 26 فوریه 2003چند سال پیش که از حال و هوای اساطیر یونانی بیرون اومدم، رفتم سراغ طبقه اشراف انگلیس. شیفته اش بودم، هنوزم هستم. هیچ وقت بدم نمی اومده که یه لردی باشم تو زمان ویکتوریا! حتی بدم نمیاد که روی Scone بشینم و تاج امپراطوری بریتانیا رو بذارن روی سرم، بعدشم عصامو بدن دستم، اونوقت من بقیه خانواده سلطنتی با یه کالسکه سلطنتی از کلیسای وست مینستر تا کاخ ویندسور، از بین جمعیت عبور می کنیم. چه کنم که چندان امکان پذیر نیست!!! [1 نظر] اينو آیدین در ساعت 19:04 نوشت.چهارشنبه، 26 فوریه 2003خیلی لذت بخشه که وسط “آن دو” سعی کنی بشینی، ولی صندلی زیرت نباشه و طبیعتا ولو بشی کف رستوران. [1 نظر] اينو آیدین در ساعت 19:03 نوشت.چهارشنبه، 26 فوریه 2003صبح داشتم فکر می کردم اگه یه بلایی سرم بیاد و بیفتم گوشه بیمارستان، دوروبریا چه عکس العملی نشون می دن، خب هنوزم نفهمیدم! [2 نظر] اينو آیدین در ساعت 19:02 نوشت.سهشنبه، 25 فوریه 2003Oh, sister, when I come to knock on your door, سهشنبه، 25 فوریه 2003اوه اوه. معتمدی کاندیدای شورای شهر شده. ببین دیگه چه خرتوخریه. تو ائتلاف نمی دونم چی چی، شرکت کرده. یه عکس دسته جمعی هم انداختن که معتمدی با چادر نشسته تو عکس! تازه اسمشم نوشته: دکتر مهنوش معتمدی آذری!!! تو لیستشون یه مشتم مهندس بود، اگه معتمدی دکتر بشه، لابد مهندساشون در حقیقت سیکل دارن!!! [نظری نیست] اينو آیدین در ساعت 18:09 نوشت.سهشنبه، 25 فوریه 2003تا اون سر دنیا رفتیم، پیت حلبی درست کردیم و برگشتیم. من جدا نمی دونم آخه این شروورا کی ممکنه به درد آدم بخوره. به من چه که یه کانال ساز چه جور موجودیه. تازه اگرم یه وقت لازم بشه، این همه دم و دستگاه رو از کجا باید گیر بیارم که بخوام یه وجب کانال درست کنم؟ [نظری نیست] اينو آیدین در ساعت 18:08 نوشت.سهشنبه، 25 فوریه 2003هاها، فکرشو بکنین یه موقعی حمید کلی آدم حسابی بوده واسه خودش. حمید خان! پدرش بسوزه!!! [نظری نیست] اينو آیدین در ساعت 18:07 نوشت.دوشنبه، 24 فوریه 2003میوه فقط نارنگی دوشنبه، 24 فوریه 2003هر کی می گه، باید انتظار شنیدنم داشته باشه. طبق قانون بقای گفت و شنود، هرکی می شنوه، این حق براش محفوظه که جواب بده. ولی من از این به بعد تاجایی که بتونم از حقم استفاده نمی کنم، سعی هم می کنم چیزی نگم که کسی مجبور به استفاده از حقش بشه. [نظری نیست] اينو آیدین در ساعت 11:30 نوشت.دوشنبه، 24 فوریه 2003نیما! خدا لعنتت کنه! تو عمرم فکر نمی کردم یه همچین شرووری رو تایپ کنم. آخه این یاره دیگه آخرشه. حالا این یکی رو داشته باش، ببین زم جون چی گفته: دوشنبه، 24 فوریه 2003آهای سمن و هما! شنبه، 22 فوریه 2003حوصله درس خوندن ندارم. ابریشمیان گفته می خواد فردا کوئیز بگیره ازمون. می دونم که احتمال همچین چیزی، از یک در میلیون هم کمتره، ولی می ترسم همون یک بار، فردا باشه!!! به هر حال حوصله خوندنشو ندارم. [3 نظر] اينو آیدین در ساعت 19:51 نوشت.شنبه، 22 فوریه 2003سیما! یه چیزی برات نوشتم که بعدا، وقتی که وقتش بشه می دم به خودت که بخونیش. با همه اینا این دفعه امیدوارم هیچ وقت، وقتش نشه. فقط نوشتمش که بعدا یه مدرکی داشته باشم که بگم این قضیه رو پیش بینی کردم. یکی از معدود دفعاتیه که دعا می کنم پیش بینیم غلط از آب در بیاد. [2 نظر] اينو آیدین در ساعت 19:50 نوشت.شنبه، 22 فوریه 2003Don’t get up gentlemen شنبه، 22 فوریه 2003پاورچین امشبو دیدین؟ همیشه همینجوری بوده. درست دست می ذارن رو نقطه ضعف ما. باحالیش اینه که بعدشم ادعا می کنن خیلی از ما احساساتی تر و دل رحم ترن. [نظری نیست] اينو آیدین در ساعت 18:47 نوشت.شنبه، 22 فوریه 2003What I’ve felt what I’ve known
| ||||