جمعه، 7 مارس 2003
رو قوطی سرکه سه و نیم کیلویی یک و یک نوشته: “ویژه خانواده”، یادم باشه بعدا تو مغازه نگاه کنم ببینم مجردی هم داره یا نه!
[نظری نیست] اينو آیدین در ساعت 16:13 نوشت.|
مشغولیات زندگى، خود مشغولیتی عظیم است!
شعار هفته Many subsystems in data communication systems work best with random bit sequences. K. Sam Shanmugam
آیدین كبیر در یک نگاه
اسم: آیدین خان تاریخ تولد: ۱۸ دی ۱۳۶۱ قد: ۱۷۷ وزن: داره می رسه به صد رنگ چشم: قهوهای تیره رنگ مو: همون تماس: ایمیل اینم یه تیریپ عارفانه، ابلهانه از آیدین كبیر
بالا
آرشیو
بالا |
|
نظريات عارفانه،
يادداشتهای ابلهانه تراوشات ذهنی آیدین كبیر نوشتههای آیدین:جمعه، 7 مارس 2003رو قوطی سرکه سه و نیم کیلویی یک و یک نوشته: “ویژه خانواده”، یادم باشه بعدا تو مغازه نگاه کنم ببینم مجردی هم داره یا نه! [نظری نیست] اينو آیدین در ساعت 16:13 نوشت.پنجشنبه، 6 مارس 2003برام دعا کن! [6 نظر] اينو آیدین در ساعت 16:49 نوشت.پنجشنبه، 6 مارس 2003I am the Lizard King پنجشنبه، 6 مارس 2003به من می گه خدا عاقبتتو به خیر کنه، معلوم نیست به چی فکر می کنه. [3 نظر] اينو آیدین در ساعت 8:47 نوشت.پنجشنبه، 6 مارس 2003یارو مثلا بچه مسلمونه، برگشته به امید می گه حالا که خونه تون تو جردنه، حتی اگه قسم بخوری باور نمی کنم آدم حسابی باشی! اونوقت تو اون یه ساعت دختری نبود که از جلومون رد بشه و این بزغاله یه متلک بهش نگه. البته در این بین داشت خاطرات مکه رفتنشو برامون تعریف می کرد و هرچی هم از دهنش دراومد به عربای سنی گفت. واقعا که! [نظری نیست] اينو آیدین در ساعت 8:46 نوشت.پنجشنبه، 6 مارس 2003همیشه از دست این زودپز حرص می خوردم، چون یه سوپاپ داره که عین این ابلها همش دور خودش می چرخه و سروصدا می کنه، نمی تونه یه دقیقه مثل آدم ساکت بشینه یه گوشه و فکر کنه ببینه چه خاکی تو سرش بریزه. [1 نظر] اينو آیدین در ساعت 8:45 نوشت.چهارشنبه، 5 مارس 2003I’m going, but I need a little time چهارشنبه، 5 مارس 2003یه نفر رو بعد از نزدیک سه سال تازه دارم درست می شناسم. واقعا متاسفم که مدتها راجبش اشتباه فکر می کردم و خوشحالم که حالا بهتر می شناسمش. خوشحالم که همچین دوستایی دارم. [نظری نیست] اينو آیدین در ساعت 17:02 نوشت.چهارشنبه، 5 مارس 2003اینجا اشتباهی هست. [نظری نیست] اينو آیدین در ساعت 17:01 نوشت.چهارشنبه، 5 مارس 2003بعضی حرفا هست که فقط باید بشنوی. جوابشو نباید بدی به هزار و یک دلیل. [نظری نیست] اينو آیدین در ساعت 15:54 نوشت.دوشنبه، 3 مارس 2003– لانگ جان! نامه داری. دوشنبه، 3 مارس 2003برو! ولی زیر پاتو نگاه کن، مواظب باش داری منو لگد می کنی! [نظری نیست] اينو آیدین در ساعت 19:12 نوشت.دوشنبه، 3 مارس 2003خلقت جهان اگر تصادفی نباشد ناشی از یک اندیشه پلید است. دوشنبه، 3 مارس 2003من دقیقا دو ماه دیگه رو می بینم، حتی با دقت خوبی بیشتر از چهار ماه دیگه. مگر اینکه واقعا یه نفر خیلی عاقل باشه. یا اینکه یه نفر دیگه خیلی غیر عادی عمل کنه. [نظری نیست] اينو آیدین در ساعت 16:48 نوشت.یکشنبه، 2 مارس 2003خاک کویت زحمت ما برنتابد بیش از این یکشنبه، 2 مارس 2003می تونی ساعت دوازده شب سی دی doors رو بذاری و شروع کنی به گوش کردن. می تونی شیش دفعه light my fire گوش کنی. می تونی دوازده باز The end گوش کنی. می تونی همین طور که می خونه شروع کنی برای خودت هرچی دلت می خواد بنویسی. می تونی هفت تا کاغد کلاسورو سیاه کنی، بعد همشونو ریز ریز کنی و از پنجره بریزی جلوی کلاغا. می تونی یه لحظه یاد کلاسای فردا صبحت بیفتی و یه لبخند تلخ بزنی، می تونی تمام مدت فکرای مزخرف مثل خوره ذهنتو بخوره بعد تو دلت قهقهه بزنی چون بقیه نباید بیدار بشن. می تونی به گذشته ات فکر کنی یا به آخر عاقبتت. فرقی نمی کنه چون جفتش چیز بیخودیه. می تونی با جیم موریسون بخونی شنبه، 1 مارس 2003کاش رفته بودیم رای داده بودیم. …. بر شورای شهری که مهنوش معتمدی آذری عضوش باشه. (تو جای خالی هر آشغالی دلتون خواست بذارین) [4 نظر] اينو آیدین در ساعت 19:55 نوشت.شنبه، 1 مارس 2003نصیحت گوی رندان را که با حکم قضا جنگ است جمعه، 28 فوریه 2003جانوسپا!!! [نظری نیست] اينو آیدین در ساعت 16:48 نوشت.پنجشنبه، 27 فوریه 2003Oh, sister! am I not, a brother to you? [2 نظر] اينو آیدین در ساعت 16:25 نوشت.
| ||||